Apple и Amazon се съревновават за James Bond

Apple и Amazon се съревновават за James Bond
7 Септември 2017

Технологичните гиганти Apple и Amazon се присъединиха към борбата за разпространение на филмите за най-известния британски агент - Агент 007, съобщават американски медии.

Докато компанията Warner Bros. продължава да е водещ претентдент за придобиването на пълните авторски права за филмовия франчайз (чиято сделка със Sony изтече след излизането на Spectre, таблоидът The Hollywood Reporter разкри, че тя е изправена пред сериозна конкуренция в начинанието си. Освен MGM и "Еон Продъкшън", които от 2 години ламтят за възможността да разпространяват екранизираните приключения на Агент 007, оферти за придобиването на пълните права върху холивудската продукция са отправили още Amazon и Apple.

Според източници двете корпорации дори се готвят да предложат сума по-висока от тази на кино студиото Warner Bros., коeто по непотвърдени данни възнамерява да плати между 2 и 5 млрд. долара.

Според The Hollywood Reporter обаче включването на Apple и Amazon в надпреварата индикира, че на масата седи нещо много повече от филмовите права за разпространение на кино поредицата за Агент 007.

Daniel Craig ще изиграе прословутия шпионин вероятно за последен път. "Мисля, че това е краят. Искам да оставя ролята на висота", каза той в свое интервю за телевизия CBS. "И нямам търпение."

Последният - "Spectre", от 2015 г., спечели 880 млн. долара в световния боксофис, а "Skyfall" - 1.1 милиарда долара през 2012.

Това ще бъде юбилейният 25-ти филм от поредицата за прословутия супер шпионин. Лентата е с работно заглавие „Bond 25” и се очаква да тръгне по световните кино екрани на 8 ноември 2019 година.

James Bond е най-дългата поредица в историята на киното.

Прочетете още