Facebook представиха Instagram Reels - конкурент на TikTok

Facebook представиха Instagram Reels - конкурент на TikTok
7 Август 2020

Facebook обяви днес световната премиера на Instagram Reels за потребителите в повече от 50 държави по цял свят – функцията е конкурент на противоречивото и широко популярно китайско приложение TikTok. По този начин Facebook се надяват да привлекат интереса на по-голяма аудитория, включително и най-активните автори на съдържание в конкурентната платформа.

"Днес представяме Instagram Reels, новата услуга за създаване и споделяне на кратки видеа в Instagram", съобщи компанията на сайта си.

Също като в TikTok, видеата в Instagram Reels могат да бъдат както лични, така и достъпни за всички потребители, което се определя само с промяна в настройките. За да се заснеме 15-секунден видеоклип, е достатъчно да се отвори камерата през приложението Instagram и да се избере съответната функция в панела отдолу. Авторът може да използва различни инструменти за видеомонтаж и аудиопътека от каталог.

Междувременно технологичните гиганти Facebook, Amazon, Apple и Google бяха сред най-големите благодетели на блокирането и ограниченията, свързани с пандемията от коронавируса, тъй като все повече хора пазаруват, работят, забавляват се и осъществяват социалните си контакти онлайн. Така акциите на социалната мрежа се качиха с над 6% и основателят на компанията Марк Зукърбърг, който притежава 13% дял, увеличи личното си богатство до 100 милиарда долара.

Прочетете още